Sunday, April 28, 2013

teruk sangt ka sya version 2

Salam Isnin, :)

:: mempraktiskan karangan kanak-kanak tadika::

satu hari,saya ditinggalkan dirumah kerana tidak mahu  ikut family pergi ke majlis kenduri (kursus haji)

oleh kerana kelaparan, saya telah ke kedai berdekatan dengan rumah untuk membeli laksa (harga laksa dia 5posen je taw....) dan semasa saya nak balik, penjual merangkap kawan saya tegur...
“hey,mimpi apa pakai kain ari ni??? Saya terkedu & terdiam, lalu mengeluarkan ayat power saya dengan membalas.....”haha…saja la….seluar sidai  xkering lagi…” tapi dalam hati saya, terdetik, teruk sangat ka saya??

ya..saya akui saya lebih selesa dgn seluar kerana memudahkan saya bergerak ke mana-mana tambahan pula saya hanya reti naik moto.. jadi, saya hanya berkain bila saya memakai baju kurung sahaja….

p/s : sila buat tak tahu dengan kepala otak saya yang mereng ni::

No comments:

Post a Comment