Sunday, April 28, 2013

mengulangi kisah semalam

Sesi perjumpaan dengan membe yang gila-gila tapi sekepala....

Lepas abes intebiu semalam, orang pertama yang aku jumpa, pakcik mereng tu... ok, dia bukan tua pun...cuma beza 2 tahun ja pun.. aku ja yang suka suki panggil orang pakcik2 nih... dan aku tak kesah pun kalau orang nak panggil aku makcik.. huhu... makcik comey... *erk....wek....(muntah)

ok..dah2.... bab melalut serah kat diri sendiri..

aku mengadu la kat dia...masa intebiu tu aku kena tanya pasal network... aku bukan teror pon bab2 network ni..... so, aku xjawap pun la ape yang depa tanya.....

dia pun jawap la..... network ada peer-t0-peer(p2), sharing ke printer
aku jawap xtaw....kalau taw aku jawap dah masa depa tanya...
pastu dia cakap sekarang ni orang sharing apa-apa pun dah tak pakai cable...pakai wifi je....
aku buat muka blur~

kau ni loading la", sindir kawan aku

aku: Aku tahulah kau ni gila komputer, tapi tak payah la guna istilah macam tu... kecik ati aku...... kau straight je la nk mengata aku pun.. buat macam aku tak biasa....aku merengus geram....

"Buffering macam Youtube.."dia balas lagi

aku : dia buat pasai dahhhhh..

jujur dalam ati aku nak baling bom ja kt dia.. dah la dia cakap aku makin gemok + itam.. sobs...sobs

:: interview semalam aku kena teruk kot..depa tanya macam-macam..pasal database la, table dalam database la. PHP la, network la apa la.....siap kena terang la fungsi setiap variables yang ada dalam coding tu......kalau dak dapat jugak kerja tu, terpaksa la lari bawak diri p langkawi... mandi aiq trjun telaga tujuh...huhu...macam duit banyak sangat ::

No comments:

Post a Comment