Saturday, April 6, 2013

teruk sangat ke saye??


Saya budak sekolah agama… tapi hobi saya dengar lagu-lagu omputeh.

Satu hari, saya dan rakan-rakan terpaksa bersengkang mata untuk siapkan grouping projek. Bagi mengelakkan mengantuk menguasai diri kami, saya telah membuka lagu-lagu melayu kerana rakan2 saya lebih menggemari lagu-lagu yang macam tu… salah seorang roommate saya telah menegur
"La…teah, ada jgk lagu-lagu melayu dalam laptop hang no.. Ingatkan tadak..." saya terkedu & terdiam seketika sambil berrfikir.. “teruk sangat ka saya” ?? (^_^
")


p/s : Saya juga mendengar lagu-lagu melayu, nasyid cuma saya lebih menggemari irama dan rentak dari lagu inggeris ni..akan datang nak nasyid lah..pastu post kt peebukk.. mesti ramai yang pengsan.. hewhew

  



 Assignment yang dibuat oleh makcik-makcik SAKA..

No comments:

Post a Comment