Thursday, May 30, 2013

aku,kau & dia

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 (mood hujan renyai2)

herm..kenapa kita susah nak lupakan seseorang tu? walaupun ada orang lain yang sayang kita, ambik berat pasal kita, jaga kita sebaik mungkin? dia bukan cinta pertama aku, tapi aku susah nak lupakan dia... mungkin sebab aku banyak kenangan dengan dia kot.. ntah la....susah bila hati dah kata sayang ni....

herm... aku takut nak bagi jawapan sekarang ni.. sebab aku takut aku akan kecewakan orang yang aku sayang..... aku taknak terburu-buru dalam buat keputusan, declare dalam keadaan sakit hati lagi dengan yang lama.. biar la masa yang tentukan semuanya, biar lah yang lama dah jumpa pengganti aku pun, aku tak kisah.... kadang-kadang aku berharap sangat dia penat cari pengganti aku, dan datang kat aku balik.. tapi aku tahu, benda tu dah jadi perkara mustahil.. dia sendiri mengaku dia bahagia dengan apa yang dia dapat sekarang..  mungkin aku ni ja kot yang bodoh still tunggu dia... Double A, saya masih xjemu tunggu awak sebenarnya...

untuk yang baru, saya harap awak mampu sabar tunggu keputusan saya, mampu tahan dengan perangai tak matang saya, sentiasa bersabar dengan sikap saya... jujurnya, saya sayang awak sangat2... tapi saya memerlukan masa untuk melupakan sidia....

No comments:

Post a Comment