Wednesday, May 1, 2013

perlu ke....?



salam... ellow world :)




pagi tadi masa aku berjalan nak g tempat kerja, ada seorang lelaki ni tahan aku & mintak no telefon aku.. aku macam pelik la kenapa tiba-tiba dia mintak no telefon aku... budak laki ni duduk satu kampung dengan aku tapi aku tak penah bertegur sapa pun dengan dia... bila aku tanya dia jawap "bagi ja dah la.." mujur la otak aku mampu berfikir dengan cepat, so aku pun bagi nombor tepon ummi aku.. hahahaha.. tapi dia tak simpan pon nombor yang aku cakap tu...dia cuma suruh aku sebut ja depan dia... apa - apa pun ummi aku jadi mangsa..hihi jahat tak aku....? lagi pun aku fikir nak buat ape nak ambik no aku? bukan ada kepentingan apa pon... kalau setakat ambik sebab nak kacau aku, nasib la sebab kena cakap dengan mak aku dulu... biar dia kena sound dgn my mum... huhu..




muka aku macam ni la kot tadi tu...









tatau nak buhung apa dah.. :) lalalala




::wordless wednesday!

No comments:

Post a Comment