Thursday, June 6, 2013

Kesibukan melanda diri..



بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Bizi betul aku seminggu ni... Sampai kan rumah pun dah macam  tongkang pecah... Sejak-sejak dibuang kerja ni. Aku jadi pengganggur terhormat dekat rumah.. Tapi bukan duduk rilex goyang kaki je taw... Banyak benda aku buat.. Maklum lah, aku kena buang kerja pun masa cuti sekolah... so, ramai la kanak-kanak dekat rumah aku.. Siap pakej paklang aku yang duduk Mekah tu balik bawak anak-anak dia... Memang riuh la rumah.. Ye la, anak dia saja 20 orang.. Hasil perkongsian 4 orang mak.. huhuhu... Penat la aku memasak dan mengemas rumah... Cisss....pandai la sangat aku masak. Ok. Stop..

Bila lama jari tak menari ni, banyak la benda nak menaip nya... Sebenarnya banyak benda aku nak cerita.... Sebab aku kena buang kerja, pasal hanset aku jatuh dalam lubang jamban masa dating dengan dak hensem. pasal double A ,pasal kenduri sepanjang cuti musim sekolah ni... pasal budak suruh aku nasyid.. pasal bla bla bla.. Kesian kat dak hensem, aku banyak abaikan dia seminggu dua ni.. Aku harap dia paham.

Ok. Aku stop dekat sini dulu.... nak rehat 2,3 minit, jap g aku taip balik.. Aku baru habes katering ni... baru lepas habes membasuh tong-tong, bekas-bekas katering tadi... penat o0o0.. sepetang aku tidur lepas balik dari katering td.. Hihi

:: Malam jumaat, baru lepas baca ysSin untuk yang terchenta :: Al-Fatihah

No comments:

Post a Comment