Saturday, May 11, 2013

Selamat Hari-Hari Hari Ibu :)

i love you mom...

aku dah wish kat ummi aku...korang dah wish..? haha...


Dia lah suara pertama aku dengar bila bangun tidur. Dia lah hari-hari kejut aku solat subuh selain Encik Lelaki Melayu Kedua Terakhir tu... Dia lah hari-hari bagi aku duit belanja sekolah. Dia lah hari-hari tanya aku nak makan apa.. Dia lah jugak yang panik bila aku sakit. Dia lah ibu paling hebat di dunia dan tiada gantinya. Dia ialah Halimah Binti Morad. Selamat Hari Ibu. Kaklong sayang Ummi ♥

Tersentuh hati, sebak didada, bila ada seorang kawan yang mak dia dah meninggal masa umur dia 18 tahun.. 

Katanya, " just saw someone posted abt ^mothers day^ :’(" 

Dia sangat terasa bila tengok dekat wall orang lain penuh dengan ucapan Selamat Hari Ibu... 

aku : lah tak payah sedih. ummi aku kan ada :D kita share nah . khamis hari tue aku baca yasin untuk mama ang tau untuk hari ibu. hehe...

dia : terimakasih wey, touching aku. emm. hanya Allah dapat balas jasa hang tu ♥ ♥ ♥

Ibu. Tempat kita melabuhkan duka,kesakitan dan segala macam cubaan di dunia. Setiap hari adalah Cinta buat mereka.

‎"Ya Allah, Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa kedua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil."

Kepada semua wanita yang bergelar ibu di dunia, SELAMAT HARI IBU muah muah (termasuklah bakal mak mertua.. eh!)



sweet couple ever!


No comments:

Post a Comment