Saturday, January 24, 2015

Perempuan memang mudah cemburu... (petang yang malu sendiri)

Assalammualaikumm... Selamat petang...

Asal petang je aku update post kan... Hahaha

Petang ni intenet tempat kerja aku down. Memang selalu problem pon... Dalam testing lagi KTW ni pun...

Kisah aku harini...

Dak ensem tak kerja arini.... So dia keluar la dengan membe dia.. Nak uruskan pakej photographer wedding kitaorang katanya.. Kebetulan membe sekolah rendah dia buat kerja photography sambilan... So alang-alang nak tolong membe buat duit kan.. Dia nak upah la untuk kenduri kita orang nanti... Insya Allah.

Semalam lepas balik dari kerja dak ensem keluar melepak dengan clan geng Askar Melayu (coc) pastu dia saja mesej dok merayu suruh bagi idea nak makan apa... So aku suggest la western food. Sebab time tu dah pukul 12 tengah malam kot.... Nak makan benda heavy malam-malam pastu nak drive balik dari meru ke Shah Alam.. (Padahal xjauh pun) tapi sebab siang tu dia kerja aku takot dia mengantok time drive. Dia cakap kedai dia lepak tu gerai biasa ja tepi jalan takde western. Last2 dia makan nasik jugak dengan sup daging. Tak dengar cakap punya orang. Haisyh....

Jadi disebabkan teringin agaknya nak makan western, harini dia bantai mencekik dekat kenny rogers. Aku pulak tiba2 gedik suruh dia snap gambar hantar kat wasap aku...  Jeng-jeng-jeng


*tengok betul-betul gambar di atas.

Korang tahu apa yang aku fikir....? eh..... Dia makan dengan sapa...? Kenapa ada 2 pinggan.....? Kalau kawan laki, romantiknya 2 bijik kek letak 1 pinggan....
Macam-macam dah bersarang dalam kepala aku ni...

Aku pun tanya la dak ensem makan dengan perempuan mana....? *ayat terdesak*

Dia kata... "Mana ada, makan dengan najmi la.. Kan dah bagi tau tadi nak keluar jumpa najmi...?"

Waktu tu aku malu gila weh... Sendiri rasa muka tebal je.... Hahahah...

Tapi nak cover malu punya pasal kan... Aku cakap, "ye ke...? Bagi bukti tengok....."

Dia pun siap sent gambar lagi ha.....

Eh bukan berdua ja la... Bertiga dengan si Sarah

Haha... Malu...malu...serbu lagi tak pakai helmet... Tak pasal-pasal tertuduh dak ensem yang jarang bersosial ni curang... Macam mana aku tak cakap jarang bersosial... Dia kerja 24/7 kot drive van.. Ha...
Ops sebelum lupa....Sarah dengan najmi ni diorang collaborasi jadi photographer. Kawan sekolah rendah dengan dak ensem ni.. Hihihi

Toodless.


No comments:

Post a Comment