Thursday, January 29, 2015

Entah mengapa hatiku bergetaran

Bila tanya wedding macam mana yang aku nak. emm. meriah or biasa?
To be honest, sapa tak nak wedding yang grand kan? kalau boleh wedding of the year lah kata kan. So semua mak pak sedara mai kenduri boleh la puji. Puji mak pandai carik menantu. Pandai aku carik laki. Jiran keliling kampung bisik2 baguihnya menantu dia. Kenduri besaq. Khemah banyak. Baju cantik, Pelamin elok. Makanan sedap.  Lauk ayam golek ada, laksa ada, abc ada.. Satu kepala kos berapa? Awat mahai sangat. Awat murah sangat. Itu tak cukup. Ini terlebih. blablabla. okey. Too much to think about.
So, i just wanna make it simple. tapi meriah semua adik beradik sedara mara sepupu sepapat ada.. buleh dak?
Ada tok kadi. Abah jadi wali. Hang jadik laki aku. Famili jadik saksi. Dengan satu lafaz hang sebut nama aku. Pastu kita sah. Yeay!.
Just macam tu je. Kalau boleh taknak sanding pun. Cuma nak pakai baju cantik. Lepas tu tengok orang makan kenduri. Pastu salam orang sambil dengaq depa kata semoga bahagia sampai akhir hayat.
ya. bahagia. Like happily ever after. macam tu la konon2. hihi.
So. let's make it happen.
let's make it simple but will be remembered for the rest of our life.
because all i ever wanted is to be happy.
with you. again. with you

:: member punya ayat, aku cedok sikit, edit sikit. Jujurnya dari hati.::

No comments:

Post a Comment