Saturday, June 15, 2013

Entry Lepas Geram

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selamat petang.....

Aku baru balik dari kenduri ni... Dalam keadaan mata yang membengkak macam kena ketumbit sebab jerawat besar tumbuh melata ataih kelopak mata ni aku gagah jugak ikut mummy p kenduri... Bukan satu kenduri, tapi dua kenduri aku pi... mueheheh... Nak nak lepas geram sebab masa aku pi kenduqi yang pertama, aku tengok ada sorang budak ni dok pukul-pukul mak dia, hempuk-hempuk kepala mak dia yang dok tengah makan. Yang mak dia pun biaq ja... Kalau la budak tu adik aku, memang lumat dah aku kerjakan.. Perluka pukul-pukul mak sampai macam tu? Kalau ya pun tak larat tunggu, tak perlu kot sampai buat macam tu? Lagi pun budak tu dah besar. Dalam lingkungan darjah 2@3... Kalau dibiar sampai ketua, memang melarat la.... Aku nampak dia buat macam tu, aku terus bagi jelingan maut dekat dia, sampai dia terdiam dan tunduk... Hahaha... Aku kalau jeling dekat puntianak, puntianak pun surrender.. kah kah kah.. Tapi serius menakutkan kalau aku menjeling... #sigh

No comments:

Post a Comment